Bükfürdő 2018-ban is kiérdemelte a Magyar Brands díjat

A Bükfürdő Thermal & Spa a tavalyi évhez hasonlóan 2018-ban is elnyerte a Magyar Brands díjat, idén azonban már két kategóriában. A Kiváló Fogyasztói Márka mellett sikeresen pályázott a Kiváló Munkáltatói Márka kategóriában is, melynek díjátadó ünnepségét tartották 2018. november 7-én a Büki Gyógyfürdő pihenőterében.

 

Boros László Attila, Inzám Andrea, dr. Németh Sándor

Dr. Németh Sándor, Bük város polgármestere örömét fejezte ki, hogy a fürdő idén is díjazott lett a Magyar Brands programban. Úgy véli, a külső szervezet által odaítélt elismerések mind egy turisztikai attrakciónak, mind egy településnek sokat jelentenek és ezek kommunikálása az idegenforgalmi szektorban elengedhetetlen. Nem elegendő azonban az elismeréseket elnyerni, azoknak a későbbiekben is meg kell felelni, ezért fontos a folyamatos fejlesztés, melynek következő állomása a fürdő életében a gyógyászat felújítása. A nyár közepén átadott új főbejárat a gyógyászat épületének rekonstrukciójával, valamint a település épülő főterével együtt egy impozáns, egységes arculattal várja majd a Bükfürdőre látogatókat.

A díjak átadása

Az okleveleket Inzám Andrea, a Magyar Brands brand managere adta Dr. Németh Sándor polgármesternek és Boros László Attilának, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatójának. Inzám Andrea elmondta, hogy évente több ezer jelentkező közül választják ki azokat a márkákat, akik elnyerik a Kiváló Fogyasztói Márka címet. A díj elnyerésében az adott cégnek piackutatáson kell átesnie, gazdaságilag stabilnak kell lennie, valamint egy zsűri vizsgálja, hogy milyen mértékben építi a cég saját brand-jét. A másik elnyert cím a Kiváló Munkáltatói Márka, mely új kategória a Magyar Brands történetében. Boros László Attila, a Büki Gyógyfürdő Zrt. vezérigazgatója ismertette, hogy ebben a kategóriában mivel sikerült meggyőzni az ítészeket: a gyógyfürdőnél a bérek az elmúlt három évben átlagosan több, mint 30%-kal emelkedtek, a munkavállalók évente két alkalommal jutalomban részesülnek, melyet az utóbbi években a gyógyfürdő az üzleti tervében írásban is rögzített. Emellett kiemelte a cafeteria rendszert, valamint a közös reggeliket, melyek alkalmával a gyógyfürdő dolgozói közvetlenül jelezhetik kérdéseiket, kéréseiket a menedzsment felé.